JBL On Stage Micro

JBL On Stage Micro

     Omrzelo vás ustavičně přemisťovat stolní reproduktory do rovnoramenných trojúhelníků po každém zásahu uklízečky? Jste-li navíc i vyznavačem kvalitního zvuku a netradičního designu, nevěšte hlavu. Vývojáři z firmy JBL pro vás vytvořili elegantní reproduktor ve tvaru disku, který vzbudí respekt nejen u nežnějšího pohlaví.
JBL On Stage Micro je stolní reproduktor navržený především pro majitele iPodů. Především proto, že na rozdíl od jiných mp3 či CD prehrávačů, které k němu snadno připojíte, budou mít iPoďáci stále navrch – jako jediní plnohodnotně využijí přibalené dálkové ovládání a získají přístup i k obrázkovým či video souborům přehrávače. Reproduktor tak slouží jako docking station, a to i v případě, že iPod nesynchronizujete přes USB kabel s počítačem, nebo je dokonce vypnutý. Tím však možnosti konektivity zázračného disku nekončí: díky technologii COE (Computer-Optimized Equalization) a přibalenému propojovacímu kabelu vštěpí nový zvukový rozměr i laptopu či stolnímu počítači. Na spodní straně "talíře" najdete místo pro tužkové baterie, díky kterým si můžete kvalitní zvuk vychutnat na pláži či na chatě.

     Kruhová konstrukce reproduktoru zabezpečuje, že zvuk se v místnosti šíří všemi směry rovnoměrně. Dvoukanálový zesilovač třídy D s 2 x 15 watt napájí dva „ODYSSEY“ transduktory s průměrem 15 cm, jeho neodýmové magnety a hliníkové membrány produkují mimořádně dynamický a čistý zvuk. Namísto dalších časopiseckých pochval podtrhnu, že obě zmiňované vlastnosti nedokáže ohrozit ani nadměrná hlasitost. Tlačítka designéři vtipně označili znamínky + a –. Ale nejen tento detail je překvapujícím důkazem pozornosti, jakou přístroji věnoval výrobce. Jestli jste si při odchodu z práce předsi jen zapomněli vzít svůj přenosný reproduktor domů (výrobce vám na to přibalil taštičku), večer vás čeká překvapení. Zelená kontrolka svítící do tmy vytváří s kruhovým stínem přímo mysteriózní efekt. Pusťte si soundtrack k Akta X a váš výlet na soukromém létajícím talíři  může začít.

Zdroj: časopis MULTIMEDIA
comments powered by Disqus