„Listen to the Future“

„Listen to the Future“

     HARUA KAWAHARA, prezident a výkonný ředitel korporace KENWOOD: „Poselství, síla a budoucnost značky KENWOOD je odrážena v hodnotách, které sdílíme. Musíme zabezpečit, aby každý aspekt naší vzájemné spolupráce – od výroby až po vztahy se zákazníky, byl v souladu s našimi společnými hodnotami.“
Uvedený výrok zazněl na výstavě INTERNATIONAL CES 2005, 6.-9. ledna v Las Vegas a stal se částí myšlenky představení nového loga společnosti KENWOOD. Nový slogan LISTEN TO THE FUTURE je nejen propagační názov, ale také závazek společnosti poskytovat svým zákazníkům neustále zlepšující se kvalitu a výkon produktů a tím přispívat ke zvýšení potěšení ze života a zvuku.

     Zároveň bylo odhaleno i logo KENWOOD MOBILE ENTERTAINMENT při příležitosti 25. výročí založení divize produktů CAR AUDIO.. K příležitosti tohoto výročí představila společnost KENWOOD řadu pěti HIGH-END audio produktů pro automobily, které se na náš trh dostanou přibližně v dubnu 2005.
comments powered by Disqus
comments powered by Disqus