Možnosti dopravy

Osobní odběr
      Pokud upřednostníte osobní odběr, rádi Vás uvítáme na našem výdejním místě.
 
DPD ParcelShop
      Služba Doručení do DPD ParcelShop umožňuje přepravu zásilek do jednoho z odběrných míst v České republice. Odběrná místa zajišťují depa DPD, pobočky sítě Uloženka.cz. a prodejny Mountfield. Aktuálně síť DPD ParcelShopů zahrnuje více než 80 odběrných míst. Doručení do DPD ParcelShop poskytuje komfort příjemci, který si zásilku vyzvedne v nejvhodnější lokalitě a podle svých časových možností.
Cena (do 7500,- Kč s DPH)
50,- Kč vč. DPH
Cena (nad 7500,- Kč s DPH) nebo vybrané produkty
zdarma
 
      Zásilky je možné vyzvedávat v pracovních dnech v depu DPD CZ mezi od 9 do 18 hod. V těchto odběrných místech lze platit dobírkovou sumu běžnou platební kartou.
      Zásilky zaslané na pobočky Uloženka nebo prodejny Mountfield je možné vyzdvihnout podle jejich otvírací doby, tedy i o víkendu. Na odběrných místech sítě Uloženka.cz však není možné hradit dobírkovou sumu platební kartou. Více informací včetně podrobností o jednotlivých výdejních místech získáte ZDE.
 
Zásilková společnost DPD do 2 pracovních dnů po celé ČR
      Společnost DPD doručuje všem zákazníkům, kteří si nechtějí převzít zboží na pobočce nebo se jedná o nadrozměrné zboží.
      Zboží, které máme skladem (tato informace je u každého produktu, max. 24 hodin stará), je okamžitě expedováno a doručováno v pracovní dny.

      Expedici provádíme každý pracovní den a zboží je zákazníkům doručeno do 2 pracovních dnů. Zboží je doručováno v pracovní dny 08:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci o dalším pokusu o doručení. Zboží si můžete nechat doručit i na své pracoviště.
Dobírka Bez doplatku
Platba kartou Bez doplatku
Doprava zboží až k Vám do 2 prac. dní  (do 7500,-Kč s DPH) 75,-Kč vč. DPH
Doprava zboží až k Vám do 2 prac. dní  (nad 7500,-Kč s DPH) zdarma

SMS notifikace
    při objednávkách vyžadujeme telefonní číslo, abychom Vás jednodušší informovali o stavu doručení vaší zásilky. Jeden den před plánovaným doručením zasilky příjemce obdrží SMS zprávu o doručení včetně čísla zasilky a výše dobírky v případě zásilky na dobírku. Navíc v den doručení příjemce obdrží interaktivní SMS zprávu s 3 hodinovým upřesněním času doručení. Pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může to jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu.

Večerní doručování
    
Ve vybraných městech (Praha, Brno, Ostrava) je možné zásilku doručit i ve večerních hodinách, a to od 17 do 20 hodin.

Na co
musím dát pozor při přebírání zásilky od přepravce a co mám dělat když je zásilka poškozena?
      Zboží je v plné výši pojištěné, je však nutné ho zkontrolovat při převzetí od přepravce. Pozdější reklamace přepravce DPD neuznává. Pokud je balík viditelně poškozen, nebo je porušená originální páska DSI, zboží od přepravce nepřebírejte a informujte nás (telefonicky, mailem). Dopravce je velmi spolehlivý, jde o mizivé procento reklamací. V případě potřeby neváhejte využít zákaznickou linku společnosti DPD +420 841 700 700. V případě reklamace Nevyhazujte obal - je předmětem důkazního řízení. Na pozdní reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.