Tipy a triky: pomáháme se zvládáním TomTom Runner 2 / Spark

Tipy a triky: pomáháme se zvládáním TomTom Runner 2 / Spark

Občas se najde vadný výrobek, není divu, při takovém množství, co se vyrábí. Obvykle se ale nejedná o velký problém. Nedávno se nám přihodilo u zákazníka, že sportovní hodinky TomTom Runner 2 Cardio + Music nekomunikovaly s počítačem i když se nabíjely. Na dálku se nám tento problém nepodařilo vyřešit i přesto, že jsme přímo od výrobce dostali tři užitečné tipy, které nejsou nikde dokumentované. O tyto tipy se podělíme i s vámi a věříme, že pokud se vám náhodou vyskytne problém, tak ho s nimi vyřešíte.
Odpověď od výrobce zveřejňujeme tak, jak jsme ji dostali, bez úprav:

Prosím, pokuste se provést tyto kroky postupně, měli by vyřešit stávajíci situaci.
1.Reset hodinek
Vložte hodinky do dokovací stanice a připojte jí do Vašeho PC. V momentě, kdy se na hodinkách ukáže symbol baterie, výjměte hodinky z dokovací stanice.

2.Factory reset
Má za cíl vrátit tovární nastavení hodinek. Vložte hodinky do dokovací stanice a připojte jí do Vašeho PC. Spusťte aplikaci MySport Connect a poté klikněte na Factory reset. Prosím mějte na paměti, že po použití Factory reset se Vám smažou ze zařízení všechny Vaše nastavení i uložené data.

3.Recovery mód
Jestliže po vykonáni těchto kroků nebudou hodinky nadále správně fungovat, prosím proveďte Recovery mode. Před vykonáním Recovery módu prosím zkontrolujte, že máte na Vašem počítači nainstalovaný nejnovější verzi aplikace MySport Connection. Zjištění verze zjistíte: Mysports -> Settings - > About.

TomTom Spark, TomTom Runner 2

Nejnovější verze MySposts je 2.0.2.
V případě, že máte starou verzi, prosím o udělání aktualizace  informace o provedení aktualizace je pod tímto odkazem: http://www.tomtom.com/cs_cz/mysports/getstarted/

Prosím připojte dokovací stanici k PC bez hodinek.

Dále na hodinkách stisknout tlačítko Dolů a držet, poté hodinky umístěte do dokovací stanice.

Tlačítko prosím držte dokud se na hodinkách neobjeví ikona počítače i s odkazem tomtom.com/reset (to může trvat cca 30 s).

Výše popsané kroky způsobí obnovu softwaru na Vašich hodinkách. Průběh prosím nepřerušujte do té doby než v aplikaci MySports Connect se objeví hláška Up-to-date a na displeji hodinek ikona baterie nebo odkaz na stránky tomtom.com/123

I přes provedení těchto kroků se nám na dálku problém nepodařilo vyřešit. Problém byl totiž v samotném kabelu. Stačilo kontaktovat podporu výrobce, podělit se s nimi o sériové číslo hodinek, zaslat doklad o koupi a do 5 dní nám poslali nový kabel, který už komunikoval bezproblémově s počítačem.
comments powered by Disqus