Recenze JBL Under Armour True Wireless Flash

Na první pohled by vás ani nenapadlo, že sluchátka JBL Under Armour True Wireless Flash jsou určeny pro sportovce. Mají totiž velmi elegantní výsuvné hliníkové pouzdro s tkaninovou šňůrkou pro uchycení. To však není jen na ozdobu.
Sluchátkům, které mají certifikaci voděodolnosti IPX7, dokáže dodat energii až na 20 hodin hraní. Co mě zamrzelo, byl microUSB konektor, přivítal bych USB-C. Čtveřice LED kontrolek prozradí stav baterie. Když už jsme u výdrži, špunty samotné mají na jedno nabití vydržet pět hodin, já tomuto údaji ubírám z praxe přibližně 30 minut. Záleží však na tom, jak hlasitě hudbu posloucháte. Sluchátka mají řešení Sport Flex Fit, které zajistí, že vám z ucha nevypadnou. Zkoušel jsem vrtět hlavou, skákat, běžet a špunty jsem nevytřepal. Měl jsem při tomto řešení dokonce pocit většího komfortu v uchu. Jediná věc, na kterou je třeba upozornit, je správný výběr nástavce. Pokud je špatně zvolený dokáže až extrémně znehodnotit zvuk. JBL sluchátka vždy mají charakteristický zvuk. Nenechte se však zmást, společnost zvuk stále vylepšuje. A při novince je to cítit ještě o něco víc. Ano, pokud nejste fanouškem ekvalizéru nastaveného na upřednostnění basů, tak budete reptat, ale v tom případě nejste cílová skupina. Sluchátka jsou sportovní a tomu je přizpůsobena myšlenka zvuku. Basy v popředí jsou tedy jasné. S přihlédnutím k tomu, že jde o malé a lehké špunty, neznají limit ani v případě hardbassových skladeb. Při sofistikovanějších skladbách také vůbec nezaostávají. Zvuk je plný, pěkně vyvážený a jako celek perfektně fungují. Za zmínku rozhodně stojí systém Bionic Hearing, který kombinuje unikátní technologie zvuku a mikrofonu Ambient Aware a TalkTru. Ve zkratce pomocí technologie TalkThru, se ztiší hudba a zesílí řeč tak, abyste mohli hravě mluvit s tréninkovým partnerem bez složení sluchátek. Technologie AmbientAware přináší mnohem intenzivnější zážitek z hudby se současným posílením okolních zvuků, což zabezpečuje váš bezpečný pohyb venku. Vzhledem na cenu JBL Under Armour True Wireless Flash nabízejí opravdu hodně. Designu se nevím nabažit, zvuk je s ohledem na kategorii a konstrukci luxusní, baví mě výdrž baterie, škoda jen microUSB portu.

JBL Under Armour® Sport True Wireless Flash

NAŠE HODNOCENÍ:
96%