Recenze: JBL Playlist

Recenze: JBL Playlist

JBL přináší na trh novinku v podobě domácího reproduktoru Playlist, který nabízí zajímavý výkon, vzhled i funkčnost. Jak dopadl v našem testu?
Testovaný model je zajímavý hlavně tím, že má podporu pro Google Cast, který je integrovaný do služeb jako jsou YouTube či Spotify. Rozdíl je v tom, že uživatel není limitovaný vzdáleností od reproduktoru, stačí být jen připojený na stejné Wi-Fi síti. Uživatel může vlastnit více reproduktorů, ovládat je a z každého může hrát jiná hudba.

JBL Playlist

K reproduktoru lze připojit zařízení prostřednictvím Bluetooth nebo 3,5 mm audio jack konektoru na zadní straně. Z horní strany je pět ovládacích tlačítek, která slouží pro zapnutí a vypnutí zařízení, aktivace a párování Bluetooth či ovládání hlasitosti. Nechybí ani tlačítko pro pozastavení nebo přeskočení hudby. Připojení reproduktoru do Wi-Fi je jednoduché, stačí nainstalovat aplikaci Google Home, která sdružuje všechna zařízení s podporou Google Cast.

JBL Playlist

Aplikace ihned reproduktor vyhledá a provede uživatele připojením reproduktoru do Wi-Fi sítě. Uživatel následně může přímo ve Wi-Fi routeru zjistit přidělenou IP adresu a pomocí ní se připojit na webové rozhraní (podobně jako u routerů). Pokud jde o nastavení v rozhraní, lze nastavit název reproduktoru a nastavení ekvalizéru (resp. jen výšky a basy ve škále -14 do 14). Potěší též přítomnost bass reflexu.

Nepřehlédněte:
Hudobný surfer
JBL Playlist

V konfiguraci lze nastavit statickou IP adresu, taktéž je zobrazená i sila signálu Wi-Fi. I když jsme reproduktor většinou používali hned vedle Wi-Fi routeru v pásmu 2,4 GHz, síla signálu je na úrovni 70%. Po přemístění reproduktoru zhruba tři metry od routeru (ve stejné místnosti), signál spadl na 52%, přičemž ve vedlejší místnosti jsme se pohybovali na úrovni 30%. Podle našich testů teda môžeme konstatovat, že reproduktor neoplývá dobrým příjmem Wi-Fi signálu.

JBL Playlist

Kvalita zvukového podání je velmi dobrá. Výšky jsou čisté a basový reflex na zadní straně podává čisté basy. Reproduktor jsme testovali v interiéru i v exteriéru - například na grill párty, kde i na otevřeném prostranství podával velmi dobrý výkon. Reproduktor je vhodný pro všechny hudební žánry, nezáleží zda jde o rap, rock, nebo elektronickou hudbu. Oceňujeme, že i po vypnutí reproduktor zůstal připojený k Wi-Fi a nadále byl dostupný přes Google Cast. Pokud jsme opětovně spustili hudbu, reproduktor se automaticky vzbudil ze stand by a začal hudbu přehrávat.

JBL Playlist

JBL Playlist nás velmi překvapil. Úroveň hlasitosti je vysokál, přičemž i kvalita je vzhledem k plastové konstrukci výborná - basy a výšky jsou čisté a věrné. Potěší i menší rozměry, díky čemuž lze reproduktor snadněji přenést. Propojení s Google funguje spolehlivě a když jsme chtěli přehrávat hudbu tam, kde není dostupná Wi-Fi síť, použili jsme buď Bluetooth, nebo připojení přes 3,5 mm jack konektor. Cena je nastavená na 180 eur.

Hodnocení: 90%
Plusy
+ Kvalita zvukového podání