Recenze JBL Flip 4: Reproduktor, který vás kvalitou zvuku rozhodně nezklame

Výrobce zase zapracoval na zvuku, ale přináší i tak velmi žádanou odolnost vůči vodě. S certifikací IPX7 přežije náhodné ponoření, polití nebo déšť. Je proto ideální na nošení s sebou do přírody nebo na použití na zahradě či kdekoliv venku. Když ho zašpiníte, můžete ho pod tekoucí vodou umýt. Kdo si chce hrát na efekty, může polít boční pasivní radiátory, které při dobře nastavené hlasitosti vyfrkují vodu pryč.
Tělo je plastové s látkovým potahem a reproduktor má i poutko, díky čemuž ho můžete nosit provléknuté na zápěstí. Dá se použít na stojato, ale nejvhodnější je horizontální poloha. Na zešikmené zadní části má ovládací tlačítka hlasitosti, párování Bluetooth a multifunkční tlačítko. S ním můžete posouvat skladby, přijímat hovory nebo využít asistenta od Googlu či od Applu. Ve spodní části je pod gumovým krytem micro USB konektor na nabíjení a AUX vstup. Vedle je tlačítko na zapnutí a tlačítko JBL Connect+, kterým navzájem propojíte až 100 kompatibilních reproduktorů. Přes aplikaci se dá potom nastavit rozšířené stereo nebo oddělení levého a pravého kanálu. Vedle tlačítka napájení je pět bílých LED diod na ukázání kapacity akumulátoru. Zbývající kapacitu vidíte i v aplikaci pro smartphone.

Reproduktor se dá připojit ke dvěma zařízením naráz. Například k počítači a telefonu. Kapacita akumulátoru je 3000 mAh a umožní zhruba 12 hodin přehrávání hudby. Flip 4 má vlastní mikrofon a dá se s ním i telefonovat. Poslouží například při hovorech přes Skype.

JBL Flip 4

Kvalita zvuku je velmi dobrá. Tento reproduktor je až netradičně výkonný. Zachovává si skutečně hluboké basy i př menších rozměrech a hodí se pro ty, kterým na zvuku rozhodně záleží. Výraznější výšky využijete u filmů, ale středy byly taktéž velmi dobře vykreslené. S tímto reproduktorem už rozeznáte kvalitní zdroj hudby. Pokud můžete, pouštějte si na něm hudbu např. ze Spotify s vyšší kvalitou nahrávek, poznáte rozdíl.

Nepřehlédněte:
JBL Flip4: Čtvrtá generace opět posouvá level výš
Hodnocení:
+ odolné vyhotovení, přežije náhodné ponoření do vody, generuje silné basy, kvalita reprodukce, možnosti propojení a ovládání
– žádné podstatné

Verdikt
JBL Flip 4 je skutečně podařený reproduktor. Je odolný, má kvalitní reprodukci a ještě i podporu aplikací pro smartphony. Udělili jsme mu tip redakce, protože jako celek na nás udělal dojem. Výrobce si dal na zpracování a zvuku záležet. Je to prostě JBL.

JBL Flip 4